August 6, 2012

2012.06.23 - KOCHI BAY 5 SQUARE + eng. translation! [7°live]

[Day 1]

新潟に引き続き、2010年振りに来ました!!
“高知 BAY 5 SQUARE”!!!


Continuing from Niigata, [to] where we came in 2010!!
Kochi BAY 5 SQUARE!!



海がすぐそばなので、心地よい潮の香りがします。

駐車場では、物販スペースのすぐ横にツアートラックが!ツアートラックをバックに記念撮影をするには今までで一番撮りやすい環境で、ツアートラックと一緒に撮影している人たちが大勢いて、とっても微笑ましい光景でした♪


Parked next to the venue is the tour truck!

It was a very heartwarming scene as the people in the area took commemorative pictures of the tour truck.♪



そのロケーションにあやかってなのか、HYDEは外でランチです。


Outside of the venue HYDE is at lunch.




ひっそりと食べていました・・・。
天気も良く、気温も適度で、外にいる方が気持ち良い環境でした。

そして、別の場所では・・・K.A.Zと、ARIMATSUさんが・・・!?


And quietly eating....
The weather was pleasant with moderate temperatures outside.

And in another area...
K.A.Z and Arimatsu.....!?




スケボーを乗り回していました!!!ライヴ会場入場時の整列場所になるこのスペースは、日中は立ち入り禁止区域になっていて、広々と滑り放題!スケボーするにはもってこいの場所で・・・二人とも少年のように滑ってますね(笑)。

K.A.Zは、この場所以外でも滑っていました。その場所は・・・

高知 BAY 5 SQUAREの客席です!!



[They were] riding around on skateboards! This area near the venue is restricted during the day, [which makes it] free and spacious!An ideal place to skateboard....both boys slipped. (*Laughs*)

K.A.Z, this is for outside. This place is...the audience's Kochi BAY 5 SQUARE!




どこでも滑ってしまうK.A.Z♪もはや、全てのスペースが遊び場と化してしまいます!

でも、遊んでばっかりのVAMPSチームではないですよー!やる時はやるのです!!
高知初日のライヴもかっこいいライヴでした!!


K.A.Z skateboards everywhere like the place is [his] playground!
But yo, this is a VAMPS team that plays. It is when they do!!
It was a cool first day of the Kochi live!







[Thanks for the English translation to @Heather Pedroza! ♥]

0 comments:

Post a Comment

© VAMPSound